Het profiel van de huidige horecaondernemer is totaal verschillend met dat van de "cafébaas" van tien jaar geleden. De moderne horecauitbater is geëvolueerd tot een manager, die een breed spectrum van vaardigheden beheerst. Naast het effectief tappen zullen kennis van boekhouding, inzicht in de ingewikkelde wetgeving en de tijdrovende onderhoudsprocedures, bijdragen tot het succes van de horecaonderneming. Als horecahouder maakt u verschil door goed te scoren in elk detail van uw professionele uitdagingen.

  • TapClinic stroomlijnt en vereenvoudigt de onderhoudsprocedures in de horeca.

  • TapClinic maakt het dehorecahouder een stuk comfortabeler door totaalaanpak van zijn onderhoudsservice.

  • TapClinic biedt de horeca-uitbater een service aan waarbij het probleem van een verstopte tapbladafvoer, fruitvliegjes en geurhinder tot het verleden behoren.

  • Het Tapclinic-productengamma, bestaat uit een reeks producten die de horeca-uitbater volledig invullen.

  • TapClinic wordt het hygiënelabel dat de visie van de moderne horeca bevestigt.


  •